loading...
فول آلبوم بهزاد پکس
Admin بازدید : 90366 1392/02/06 نظرات (92)
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سیدمهدی در تاریخ 1395/03/25 و 18:45 دقیقه ارسال شده است

سلام عزیزم دوست دارم عاشقتم...
یعنی میشه منم یه روزی به یه همچین جایی برسم؟
نه شهرت میخوام نه پولش
عااااااااااشق موزیکم دوست دارم بهزاد

این نظر توسط محمد در تاریخ 1395/03/01 و 7:26 دقیقه ارسال شده است

سلاااااام بهزاد جون
دمت گرم
خیلی اهنگات قشنگن

این نظر توسط Mori_LanTori در تاریخ 1395/01/02 و 10:39 دقیقه ارسال شده است

4Ta Daro Divone Jam Shodan Ahang Mikhonan
!On Vaght Sare Ona Dava Mikonin Khake Alam
Shad Bashid

این نظر توسط اتی نباتی در تاریخ 1394/07/08 و 16:51 دقیقه ارسال شده است

سلام بهزاد جونم خوبی مث همیشه گل کاشتی....زهرا خانمی ک اینجا ب علی بابا توهین میکنی مگه خودت کی هستی ک ب عشق من توهین میکنی نفهم نبینم دیگه ها مگرن بد میبینی

این نظر توسط نرگس در تاریخ 1394/05/05 و 0:24 دقیقه ارسال شده است

اهنگای فوق العاده ای میزنی عزیزم موفق باشی ارزو میکنم مجوز بگیری و تمام کنسرت هات شرکت کنم توویی ک حرف مردم و دل ماجوونا میفهمی عاشقتمممممممممممممممشکلکشکلک

این نظر توسط F H در تاریخ 1394/03/08 و 19:53 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشید عالی بود ...منون بهزاد... شکلک

این نظر توسط متین در تاریخ 1394/03/07 و 12:15 دقیقه ارسال شده است

چه توری داش بهزاد واقعا اهنگات قشنگهیه اهنگتو از اول تا اخر می خونم صدام عوض شده قشنگ مثل شخصیت توعه با ارزو هاش خیلی وقت دست به یقه شده من خفه خون گرفتم وقتی دیدمتو شهرم کم نیست اون ادمی که وزعییت توعه تصویرت پاک شد حرفات کیفیت نداره ببین شناسنام که هس ولی ملیت نداره مهره هات سوختن وقتی شاه مات میشه حتی عکسای قدیمی دیگه هیسیت نداره میکن پرنئه تو قفس بره ازاد میشه رفیقت کنار عشقته داره داماد میشهدود نکن همش سیگارت صداش دراومد این قدرت تخیلت بالا سرچشمهدر اومدببین تورو میگم مغزتو زود پز شدهه حرفام نشست به دلت چون شناس در اومدمن این صدای گشنه ام که سیرمونی نداره پسارتمه همیشه خالی بوده چشمممن این مثیری که میرم کسی نیست پشتمها این جا زیر زمینه من گربه هاشو کشتم

این نظر توسط متین در تاریخ 1394/03/07 و 11:58 دقیقه ارسال شده است

من واقعا از اهنگ هایت خوشم می اید مخصوضا مثل صدام عوض شده قشنگ مثا شخصیت توعهوتو داری میری

این نظر توسط milad s a در تاریخ 1394/03/02 و 11:31 دقیقه ارسال شده است

میگم داداش بهزاد تو اینهمه خوندی که مردم یکم فرهنگو ببرن بالا خانم نرسیده فوش میده
خیلی دوست دارم بهزاد جون شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط hadi در تاریخ 1394/03/02 و 10:38 دقیقه ارسال شده است

سلام بهزاد جون چطوری می تونیم با شما اهنگ بخونیم استعدادشم داریم


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    قشنگ ترين آهنگ اخير بهزاد ؟